Fangs! (you're welcome) I said FANGS! (I said YOU'RE WELCOME!)

Mamma är såpass rutinerad att hon took a stroll in i mitt rum och plockade ganska direkt upp mitt bankkort. Hon kan sitt shit! Nu har jag köpt mascara, linne, ett halsband till ikväll och sprit, which is good. Personalfest... Skall se ifall jag kan få min bror eller min mor att ta lite snajdiga kort på mig innan jag går ikväll.

Jag köpte Dooley's och Explorer Vodka. Imorgon skall jag köpa juice och sådana saker. Mrrr, nyårsfest. Har även köpt ljus till Elenaria samt en mindre gåva till värdparet. (främst till Elenaria, den också, haha)

Nu skall jag snart duscha, och sedan skall jag nog se på Little Britain med mamma och sedan är det väl typ dags att gå. Så... jag är inte alls säker på om jag kommer att posta något mer här idag, should I be honest. Men ni överlever nog, tror jag.
Uppdaterar er på festdetaljer och rollspels-lol under morgondagen, dock vet jag inte hur dags jag går upp. Jag har en känsla av att en långseg sovmorgon är att föredra, eftersom det blir sent inatt och imorgon natt. Brrr. Nyår. Snart är det 2007, och jag har bloggat i sex månader.

Det måste dock skrivas en nyårskrönika under morgondagen, så jag lovar er minst tre poster! (1. redogörelse för i afton, 2. dagens video/ögongodis och 3. nyårskrönika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0