Faceless fear. (np)

Nu är det dags för en liten paus så att jag kan se klart det extra långa Frasieravsnitt jag kikade på när jag åt glass för någon timme sedan.

Jag har fortfarande kvar chips sedan igår, så jag skall gå och köpa lite dip och gräddfil på Preem sedan. Får köpa något att ha till kvällsmat då också, tror jag minsann. Köttbullar, eller något.

Det börjar lukta rent i mitt storrum nu! Skall ta itu med hallen så fort jag har fått ner all tvätt i tvättstugan, just nu har jag knappt plats för tvätten, än mindre för mig själv. Så... spendera någon timme åt att sortera underklädesbyrån, I guess. Skall vika och lägga undan typ femhundra koftor också. Jag har så djävla många koftor, ändå använder jag alltid typ samma... Jag har väl en sisådär fem-sex stycken som jag har till allt, även fast jag i stort kan matcha vilka färger som helst med en passande kofta. Nåväl. Man kan aldrig ha för mycket kläder! Fast jag kanske rensar ur lite koftor; Jag har för mig att det finns en insamlingscontainer till Myrorna på en parkering i närheten av Coop, och i så fall kan jag knalla dit med koftor imorgon.

Det kommer ju att vara sjukt skönt att komma hem från Gotland, till en totalstädad och superren lägenhet. Fast mest ser jag ju fram emot att få komma till Gotland, faktiskt. (och sedan blir det förmodligen fika med Daethorian och Gulag i Norrköping!)


Over and out for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0