...en stilla parentes...

(jag avskyr att se dig online. det skär i hela kroppen på mig. det får mig att svära bittert och det lämnar min tunga sträv av avsmak och ruttenhet. skriv till mig då, för i helvete.)





Update:

Det faktum att du gör mig emo får mig att bli sur. Jag vill posta rant efter rant om hur jag känner, du vet, i sådana där fina formuleringar som används på helgon.net? Typ "det skriker i mig" och sådana saker. Tänk HIM blandat med The Crow ungefär.

Brrr, jag behöver en hobby. Utöver min blogg, alltså. Typ ...knyppling eller träskodans eller något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis så där kan jag oxå känna ibland. :(

2006-12-10 @ 19:08:16
Postat av: Elenaria

Beroende på hur moralisk du känner dig när du kommer hem, låt oss ha en kväll bara vi... Tjejsnack och tända ljus och någon sexay goffsångare eller nåt.

2006-12-10 @ 21:38:10
Postat av: Zombielicious

Elenaria: Jatack, det hade varit guld värt! Nu första veckan har jag onsdagkväll ledig, så har du tid så är jag game! ...för övrigt läste jag "golfsångare" först, vilket förvirrade en gnutta.

2006-12-10 @ 21:59:30
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0