Don't open 'til Doomsday.

Jag börjar nästan bli klar med det evinnerliga skolarbetet nu. Behöver hitta lite texter som är kul att analysera, max sex sidor långa och på svenska, ej översatta från annat språk. Grrargh. Jag är inte helt förtjust i saker som inte är noggrant planerade; detta att vi skall göra en massa grupparbeten utan förberedelser känns så hafsigt och dant, inte alls min kopp té.

Behöver komma ihåg att ta med mig soppåsen ut när jag går sedan.

Jag vill bädda ner mig, tända ljus, äta chips och se på Frasier. Jag tror att det är min plan inför kvällen.
Först skall jag fixa klart det här, så att det inte blir något strul i sista sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0