Cthulhu dawn.

Jag drömde att jag och Eric var gifta, och att han och Leo och Amanda hade varit iväg på något läger, samtidigt som jag försökte smita från någon fång av tillfångatagande. Amanda hade haft en hobbytröja med bilar på, och Eric hade kört jättemycket med små radiobilar. De bodde hos någon som var lite insatt, och Eric skröt massor om att han var jättebra på att köra och att han tränat massor i bowlinghallen, och deras vän föreslog att Eric borde bli utsedd till Master of Cars eller något sådant; det var en militärtitel.
Sedan var vi på ena sidan vägen i korsningen mellan slakteritomten, OBS!-parkeringen och östergravar, där Eric var i något möte med någon snubbe, jag just flytt från tåget där jag hade mängder av packning att släpa med mig (det hade varit några unga som bråkad som fan med mig på tåget? Och kattungar.)  Jag hade en vattenslang och vattnade dels bilar, och dels gräset på andra sidan vägen. Sedan kom en skum kille som var helt nerdränkt i vatten, för havet låg typ där ringmuren borde ha legat. Eric fick sin militäriska ledarposition, och sedan vaknade jag.

Jahaja.

Otroligt skönt att sova i min nybäddade säng. Nu är jag trött, och har ingen större ork att gå i skolan, men... plugga. Eek. Jag är helt nervös inför morgondagen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0