Come lie next to me.

Jag har sovit max tre timmar i natt. Jag vill stanna hemma från skolan, men det går inte alls för sig av flertalet anledningar. Kommer däremot att se till att gå till sängs direkt när jag kommer hem och sova bort halva eftermiddagen - om så krävs kommer jag förmodligen att stanna hemma imorgon (fast det kan jag nog inte heller, då skall vi göra skolarbete)

Lagom panik är att stiga upp en snabbis, kika på klockan och se att den är fyra, när man vet att väckarklockan börjar ringa klockan sju. Tack för den, liksom. Jag har förmodligen halvslumrat lite, men ingen lång vacker sextimmarssömn där inte.
Jag hoppas bara att jag kan hålla mig någorlunda vaken i skolan idag; får väl köpa en flaska cola och lite choklad eller något som kan hjälpa mig på den punkten.

Drömt allt för mycket, allt för förvirrat - kan inte sätta fingret på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0