Come lie next to me. No lies, you and me are one.

  • Min näsa är HELT fel efter gårdagens alla kraftiga nysningar. Den känns öm och svullen, kind of. Djävla mjöl!
  • Jag drömde att jag hånglade med en jättesöt militär, fick reda på att han bara var sexton, försökte byta om efter ett dopp i en skum swimmingpool framför en man av utländsk härkomst som stod i ett korvstånd och försötke ragga på mig (jag gömde mig för honom senare, i källaren på ett tåg) och jag drömde att mamma ville att vi skulle träffa Anna medan hon var hemförbi på besök. Nej, hon levde inte i drömmen. Hon var bara på besök. Dock var hon på stan och shoppade varje gång jag kikade förbi på Vikingagatan, och jag hade ju fullt upp med min gulliga militärpojk. Johan försökte locka med mig ner till honom för att ha sex.
  • Jag skall gå hemifrån om kanske tjugo minuter, för att komma till vårdcentralen i god tid. Jag är nytfiken som fan, jag undrar vad jag får reda på.

Idag får vi för övrigt tillbaka våra tentor i språkinlärning. Och så skall jag och Lotta försöka skriva vår analysuppgift som skall lämnas in ...imorgon?

Jag har sovit kanske fyra och en halv timme i natt, jag har inte en blekaste var jag har lagt mappen med mitt skolarbete, och jag skulle helst av allt krypa ner i min varma och sköna säng igen.
Nåväl. Behöver slänga på lite smink, jag såg ovanligt blek ut när jag stirrade ner mig själv i spegeln.

Tiden rör sig snabbt. 20 dagar till jul; 12 dagar tills mamma och Ricard kommer hit. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0