Collect the heads of little girls and put them on my wall

Jag drömde om kurskamrater igen. Ett stort höloft, en massa balkonger, tentor och konstiga toaletter. Kan dock nog inte sätta ihop en läsbar redovisning av det.

Skall slänga på mig lite kläder, äta pizza i bowlinghallen och sedan glida hem till mommen. Behöver försöka ta mig in på stan idag så att jag kan köpa julklappen åt pappa - det börjar ju dra ihop sig tidsmässigt nu. Tre dagar till julafton... Vojne vojne.

Har insett att jag har packat med mig lite för lite tröjor, men jag klarar mig. Jag får helt enkelt se till att vara bra på att tvätta dem mellan varven, och upplysa folk om att "Nej, jag har bara tre tröjor med mig, så jag tvättar dem och är alltså INTE ohygienisk" eftersom det ser lite trashy ut att ständigt gå i samma paltor. Jag packade ju lite stressigt kvällen innan vi skulle åka, och då blir det som det blir... Fast jag tror att jag har lite mer kläder liggande nere i tvättstugan, jag drog med mig lite av mina tvättkläder...

Får fortfarande en massa späm-kommentarer. Går det att blocka dem på något sätt? Stör mig evinnerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0