Baby.

Like dying of hunger, like dying in pain.

Dags för mig att försvinna in i duschen, och sedan få på mig lite kläder och smink och övriga saker som får mig att se mer mänsklig ut. ...debatten om mitt utseende är för övrigt roande att följa: Jag har folk som är både pro och anti. Wtf? Ibland undrar man hur världen är funtad.
Snälla ni. Ni får gärna tycka att jag är ful, ni får gärna tycka att jag är snygg. Vad NI tycker är ändå oväsentligt. Jag har några personer vars bifall jag gärna vill ha, och det är deras åsikt som gäller, men det som ändå väger tyngst är MIN EGEN åsikt i frågan, och den ändras lätt från dag till dag, timme till timme. But that's life.

Jag har inte varit på Masuimis forum på evigheter. Det är minst en månad sedan jag sist var inloggad. Folk skickar mail till mig, sms, msg:n på diverse platser, och undrar hur det är med mig, om jag lever, vad som har hänt. Men ...jag är bara trött på det. Jag är ärligt talat trött på DEM. Det är alltid samma sak, samma attention whoring - jadå, jag har min beskärda del av kakan, thank you very much - samma skämt, samma bilder, samma åsikter som luftas... Det är klubben för inbördes beundran, och jag vill inte ha deras vatten på min kvarn längre. Låt dem sakna mig, snart är jag glömd.

Greg skickade sms och tyckte lite synd om mig angående en sak jag mailade honom om på MySpace. Greg är en raring, synd att han är som han är, bor där han bor och sysslar med det han sysslar med.

Själv skall jag nu syssla med att duscha, klä på mig och slå in julklappar åt min familj.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0