Baby, it's cold outside.

Jag stör mig som fan på hur min dator just nu fungerar. Laptopen vägrar koppla upp på Internet. Den stationära har jag inte testat på, men eftersom blogg.se inte fungerar så känner jag att inte riktigt orkar kolla.

Skriver detta på laptopen, i works, och hoppas att både Internet och blogg.se börjar fungera som det skall snart nog, jag vill blogga normalt igen. Sitter i sängen, nyser och ser på Frasier, säsong tre. Får se ifall jag börjar städa redan ikväll; i så fall blir det köket, hallen eller badrummet som får sig en tur. Köket, tror jag, så kan jag laga lite god mat och slappa hela kvällen.

Så. Ledig imorgon, då skall det städas ordentligt här hemma. På fredag har jag redovisning och sedan har jag tvättid, och sedan… blir det typ Sound of Music och längtan efter lördag och mamma och Ricard. Bowlingmatch och kvällsmys. Jag är visserligen lite ledsen över att jag missar And One på lördag, men de spelar för sent, kostar för mycket och jag vill hellre leka med mamma och Zzuckonovich.

...

Jag vill se Snakes on a Plane. Någon som vet när den kommer på DVD/VHS? Hade varit guld värt att se den med familjen över julen… Jag, Ricard och Fredrik, Samuel L. Jackson och ett gäng ormar – kan det bli bättre? ^_^

Bjöd Lotta på lunch på thaistället, tror att det är därför jag känner mig lite illamående. Mådde likadant sist vi åt där, så jag antar att jag inte är helt pepp på thaimat helt enkelt. Kycklingspett i jordnötssås och jasminris och coca cola till det. Men …jag känner magen i oro. Sådär illamående-som-påminner-om-åksjuka: precis samma som sist.

 

 


 

Skrivet ~15:00, onsdag 13:e december.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0