And lo! The Zombie awakens

Vaken igen, mår bättre nu. Somnade med en glad liten Ipren i magen förut, och nu har jag visserligen inte helt normal skalle, men jag klagar inte. Skall äta lite så går det nog bättre. Har duschat också, så jag är inte helt zzzzombie längre.

Idag har jag undvikit att ta i katten. Inser att jag måste hålla mig ifrån henne för att slippa må så illa som jag gjorde i morse. Vilket är svårt, för hon är jättekelig och tycker om mig. Det är svårt att säga nej till en urgullig kattunge när man har pälsallergi.

Skall ringa mommo senare och bjuda dit mig på lunch i morgon, tänkte jag, jag vill ha pannkakor.

...jag vill ha designerskor... ...fast just nu är jag mest sugen på en stabil nyårsfest, som de brukar var. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0