All the weights that keeps me down seems heavier than before.


Bowlingen gick inte riktigt så bra som vi hoppats, men det innebär att vi har morgondagen åt att shoppa snarare än att se på Ricard spela final. Alltid något.

Har ont i nacken, är helt stel och det biter i nerverna på mig. Lagom störande. Hoppas att det går över när jag duschar sedan; Ricard skall duscha först.
För övrigt är den enda nackdelen med mitt kära besök att jag inte kan se på så mycket Frasier som jag vill - ajaj! Jag saknar Niles, han var bra ögongodis nu i veckan. Nåväl. Någongång kommer man att korsa gränsen, och att se närapå en säsong Frasier om dagen under en sådan kort och intim period kommer förmodligen bara att skynda på den dagen då jag kommer att tröttna på min kära serie.

Känner mig lite sådär "tihi" för tillfället, på grund av ett meddelande som väntade mig när jag vaknade i morse. Inte mer än ett ord, men det var lagom för att få mig att känna mig lite mer uppåt.

Kvällen skall spenderas med att se på deckaren på fyran, äta godis och chips samt läsa lite Rasande Rose. Jag känner mig riktigt dödstrött, men det är ingen idé att sova än - klockan är bara barnet och jag kommer att vakna mitt i natten och vara dödspigg, men med den nackdelen att jag måste ligga stilla och tyst - rör jag mig kommer jag att väcka mamma eftersom hon vaknar så lätt.

Nåja. Förhoppningsvis blir jag piggare av att duscha; jag hoppas i alla fall.
Behöver diska, men tar det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0