Acid drip.

Jag har sovit några timmar nu, gick upp för kanske en timme sedan. Pratat med mamma, ätit lite macka, fått på mig ett par klädesplagg. Om fyrtio minuter skall jag hoppa på tåget mot Helsingborg, för att fika med Magnus och Viktor, och sedan skall jag hem och kasta ett zombieöga på texten jag skall ha grupparbete på under morgondagen. Blir nog lite Frasier också, såvida jag inte beslutar mig för att läsa ut min bok...

Just nu verkar blogg.se fungera som det skall igen, vilket är väldigt skönt. Jag blir lite ledsen när jag inte får spamma min blogg så mycket som jag vill.
Får hålla tummarna att det slutar strula nu iaf!

Idag har det varit varmt och skönt ute, jag gick runt utan vantar ett tag, utan att frysa fingrarna av mig. Nöjd. Synd bara att det inte precis verkar vara någon snö på gång... Nåväl. Jul är så mycket mer än snö.




Personal memo, glöm inte att packa med följande till Gotland:
  • Mina rollspelsformulär och tärningar
  • Min bankdosa, så att jag kan betala räkningar
  • Laddsladden till iPod. Visserligen kan jag låna Segas eller Zzuckens, men det är ju inte jobbigt att packa med den, precis.
  • Min kamera. Kanske får jag lust att ta kort på nära och kära. 
  • Korsetten till nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0