A pirate I was meant to be, trim the sails and roam the sea

Jag sover inte alls bra här. Det hade varit väldigt skönt med en fullständig natts sömn istället för att vakna till liv hela tiden och förvirrat undra var jag är. Jag gillar inte Ricards säng; en är obekväm, han har en dålig kudde och hans täcke är värdelöst. Och mitt i allt det ligger jag och försöker så gott jag kan att sova - är det då märkligt att jag vaknar och känner mig som en bortkollrad zombie varje morgon?

Jag längtar hem.

Nu skall jag tvätta håret så att jag kan färga det senare. Får se ifall jag kan sätta mig lite med mitt skolarbete sedan också, eller hur det blir med det. Det känns som att det är svårt att hitta både koncentration och motivation till det. Bläurg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0