A kind of Deutsch.

...genom det otroligt smarta draget att.. eh... fylla i rätt lösenord i amaroK har mitt last.fm nu dragit igång igen! Min stackars profile kämpar med att ta sig igenom de tre senaste dygnens lyssnande; längre än så får man tydligen inte gå tillbaka. Inte mig emot.

Det känns både kul och inte att det fungerar igen. Det är kul, för jag gillar att se vad jag lyssnat mest på och så, men det är synd eftersom jag blir så nervös över vad jag lyssnar på och inte, haha. Jaja, det får gå som det går! Ingen annan än jag som bryr sig ändå, ju.

Jag börjar kunna skilja på de elaka bisatserna nu! Skall läsa igenom mina anteckningar, hoppas att det sätter sig, och sedan pausa lite för att läsa Pratchett. Sedan skall jag försöka läsa anteckningarna en gång till innan jag faktiskt somnar, så bearbetar min hjärna förhoppningvis det hela under natten.
Lotta förhörde mig på ordklasserna idag, och det klarade jag bra. Is i magen, hjärtat i halsgropen och fötter av sten.

Nu skall jag get going igen! Blir förmodligen inga fler poster här ikväll; jag postar när jag vaknar imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0