A goddamn sexual tyrannosaurus

Mer Graves i mina lurar! (och mer Graves på bild i min dator!) Funderar på att springa in på rummet och snatta åt mig mina Polly. Mrrr, Polly.

Jag behöver fingrar längs min rygg, pussar i min nacke och någon vars värme jag kan stjäla om natten. Nattens drömmar om närhet (om än oönskad sådan) har fått mig att sådär vilja ha lite igen. Jag överlever, men ibland känner man bara att man skulle vilja höra någon annans andetag tätt intill sitt öra.

Men, icke att förglömma:


Har pyntat vår gran nu. En sak är säker: Lucy är världens lyckligaste kattunge, för i hennes små gröna ögon har hon numera ett helt träd fullt av roliga leksaker! (hittar jag batterier till min kamera skall jag ta kort på henne i vår lilla gran, så får ni se hur en lycklig ninjakitten ser ut!)

Kommentarer
Postat av: Pedermarianne

Great page I will be a return visitor!

2010-05-19 @ 10:02:08
URL: http://pedermarianne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0