A chill runs up your spine, crawls into your brain



God jul!

Nu skall jag knoppa i säng och drömma söta saker om söta pojkar och sådant där, som sig bör och hej och hå.

Lucy lyckades till slut fälla granen: Efter att ha nöjt sig med att sitta på nedersta grenarna fick hon nog, tog fem meters sats och klättrade sedan som en galning ända upp i toppen, fick panik och sprattlade omkull granen, vilken jag fångade på ett smidigt sätt. Jag tror att jag kanske lyckades ta kort på henne när hon är i toppen, får kolla igenom kameran sedan. Jag har lite bilder på henne i granen i alla fall, kanske bjuder er på en eller två imorgon. Lucy är ungefär det busigaste jag har stött på i kattungeväg, och då har jag ändå träffat både en och två kattungar i mina dagar.

NP: Misfits - Scream

Jag vill ha Misfitsskorna, och lite Misfitsskjortor och -tröjor jag hittade. Giev plx.

A chill runs up your spine
It crawls into your brain
The freezing touch of fear

It's driving me insane
Although you try to fight
Dragged from the silence where you hide
'til you... Scream

Scream
I can't wait to hear you...
I can't wait to hear you...
Scream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0