Mothafuckin' snakes on a mothafuckin' plane!

Var på bio med Smege och Viktor, och såg United 83. Jag ville se Snakes on a Plane, men det ville inte de andra. Argh!  Nåja. De andra verkade tycka att filmen var bra, jag tyckte att den var lite för muppig. Den hade ju sina poänger, men det som började lite innovativt och spännande urartade till det klassiska ALL AMERICAN HERO MOVIE, typ. Det var synd, men det var trevligt att gå på bio. Det är bra att Viktor har samma kassa bio-humor som jag också, hoho.

Good morning gentlemen.
All of your base are belong to us.

Jag är trött. Det enda jag gör i stort sett är att sova, och det är en ond cirkel. Å andra sidan finns inte stort mycket att göra, men jag tänkte ge mig ut på äventyr under morgondagen! Eftersom jag förstört mitt hår genom att bleka det för mycket så skall jag leta runt på en frisörsalong och hoppas på att de har tid att klippa mig redan imorgon - just nu står jag mellan totalsnagg eller pojkkort frisyr, men vi får se :) (och när jag säger blekt sönder så menar jag det; jag färgade håret svart och rött häromdagen men nu är det snarare smutsbrunt och ljusorange - varje gång jag duschar faller färgen ur mer och mer, inte helt uppskattat precis...) Nackdel med detta är att jag har fått för mig att jag kommer att se butchig ut, och det vill jag inte. Fördelen med hår är att man kan se mjuk och kvinnlig ut, typ... Jag gillar att se kvinnlig ut, since I am female.
Nåväl. Jag har sett många vackra kvinnor utan hår - allt jag kan göra är att hoppas att jag passar i det! (och jag som skall flytta till nazikävlinge och allt, hahahaha, jag kommer att se rå-nazi ut...)

Skall ta en varm dusch strax; det spöregnade på oss när vi gick mot biografen, och salongen var djävligt kall, så förmodligen blir jag förkyld. Tänkte försöka förhindra det genom att duscha varmt, och sedan hålla mig varm under resten av kvällen.
Så har jag ju lite godis att äta också... Whee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0