Babygirl.

Jag har vatten i mitt öra, och det är fett irriterande. Det bubblar och plaskar, och jag får inte bort det.
Klippte mig idag. Nu har jag en skum page jag inte riktigt blir nöjd med, men jag skall låta det vara lite så att jag vänjer mig så blir det nog bättre. Annars provar jag nog att klippa själv, vi får se... Hoho.
Färgade det svart också, därav vattnet i örat. Nu har jag kort, svart, pojkrufsigt bushår, typ. Ser lite knepisch ut, men det får man väl överleva. (jag får ju skylla mig själv)

Sprang införbi H&M och köpt en söt svart stickad klänning, som jag nu har tillsammans med ett par svart/grårandiga strumpor - jag ser ut som en förvuxen tolvåring, i synnerhet med min röda rosett i håret. Tur att jag har legitimation, annars skulle folk inte gå med på att jag är över femton år. (uh-oh, jag ser ut som ett pop-offer! feck darnit!)

Har lite MST3k på gång, superbt!
Jag är sugen på lite "Manos", men den var lite klurigare att luska fram... I am Thorgo, and I came to ge-get you do-down!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0